Wednesday, December 16, 2009

Far away In My Life......

Huhuhu tak taw nk mulekan camaner...
Bulan Disember ni entry2 sume mcm sedeh2 jer...
Hakhakhak
(sangat xboley blah)
Woitttt knpe msti nk sedeh jer kn...
Tp hakikatnyer mmg sedeh bangat sehhhh!!

Cbe teke sbb pe?!!! Law bgthu msti kene gelak...
Mcm putus cinta bagai...kn3

Straight 2 de point je lah....
Tinggal 2 hari je lagi aku dapat tido ngan sis aku coz sabtu ni die da nk jd wife kepada
Mohd Riduwan....
Aadoiiii korang thu x ape perkara pertama yang aku pk??
Hmmm secret!!!hahhaha
Terasa kehilangan dowhhh,, Coz kiteorg berdua terlalu rapat walaupn kdg2 bermasam muker jgk...kahkahkah
(sbb aku la suker cari gaduh),,,
Pasni kene blajo wat haluan sendiri plak....kene kuat....
Kene percaya sesuatu yang ade bersama kite xslamenyer kn kekal
(ayat sedapkan ati jer)
Tp ape yang aku rasekn die akan jauh gak dgn akuuu.....
Aku doakan moga kamoo bahagia slalu...
Muaaaaaaahhhhhhhh ciumankasih sayang dari adikmu.....
IEQA.......
K lahhhh aku bla dulu....

1 comments:

Yuyu Johanna said...

huhu..
ko jgn nangis2 ok..
Akak ko lg sorang ni kan blum kawin lagi...hahaha.
=)